INTROducing

Ștefan Liuțe, despre provocările organizațiilor de astăzi

Ștefan Liuțe, despre provocările organizațiilor de astăzi

Invitat la conferința ”Breaking the walls. Evoluția organizațiilor: estetică, identitate, comunicare”, din cadrul Romanian Design Week 2014, Ștefan Liuțe ne împărtășește gândurile sale în legătură cu principalele provocări pe care companiile le întâmpină, în zilele noastre, din prisma organizării spațiului de lucru și a culturii organizaționale. 

 

Care sunt cele mai importante trei considerente pe care o organizație trebuie să le aibă în vedere în amenajarea spațiului de lucru, exceptând costurile?

Dincolo de buget, cele mai importante aspecte pe care o organizație trebuie să le aibă în vedere atunci când amenajează un spațiu de lucru sunt: ergonomia spațiului, care combină eficiența (productivitatea), siguranța și ușurința în folosire; cultura organizațională, căci cultura și spațiul de lucru se influențează reciproc și profund; sustenabilitatea, căci spațiile de lucru și obiectele care le populează se schimbă astăzi mult mai frecvent ca acum 20-30 de ani, iar resursele necesare pentru întreținerea lor sunt tot mai costisitoare, nu doar financiar ci și din punct de vedere al mediului fizic și social.

Cum s-a schimbat modul de interacțiune între membrii organizațiilor actuale față de cele de acum 10 ani?

Cred că avem cu toții mai multe de făcut și mai repede. Încă de mici. Și astfel devenim superficiali și grăbiți chiar și atunci când avem timp. Interacțiunea directă, față în față, e adesea înlocuită de cea mediată: un SMS sau un email înlocuiesc acum chiar și o convorbire telefonică.

Care sunt primele aspecte privitoare la locul de muncă ce îi vor interesa pe angajații din generațiile viitoare?

Cred că cel mai important aspect va fi felul în care locul de muncă îi va face să fie mai productivi. Pentru că dacă adunarea multor oameni într-un loc nu îi ajută să își facă treaba mai bine, atunci ei vor prefera să lucreze de acasă sau dintr-o altă locație ori de câte ori acest lucru devine posibil (un lucrător de birou cu un laptop face asta ușor, dar un constructor auto nu).

Ștefan Liuțe este co-fondator și director de strategie al agenţiei de branding Storience. În cadrul conferinței de marți, ora 10.00, la Hotel Howard Johnson, Ștefan ne va vorbi despre cum fac branding spațiile în care muncim. 

Toate detaliile despre conferință, precum și condițiile de înscriere, se regăsesc aici: http://introdesign.ro/pages/breakingthewalls

Foto: Officesnapshots.com; Homepolish.com

Te-ar putea interesa

Despre evoluția organizațiilor, în cadrul Romanian Design Week 2014
Pirjo Kiefer, arhitect la Vitra, despre „Citizen Office”

Alte articole de blog

Descoperă și alte subiecte de interes legate de evenimente, lansări de produse, profile de designeri sau ghiduri de materiale

Vezi toate
TendințeSăptămâna de design de la Milano 2024

Săptămâna de design de la Milano 2024

Recent s-a încheiat Milano Design Week, cel mai important eveniment global dedicat designului de mobilier dar nu numai. Pe lângă prezentările găzduite de standurile Salonului de mobilă, orașul este...

Design IconsEames Lounge Chair acum și pe textil!

Eames Lounge Chair acum și pe textil!

Confortul suprem a reprezentat obiectivul principal atunci când designerii Ray și Charles Eames au decis să conceapă Lounge Chair-ul ce le poartă numele. Noua versiune de Eames Lounge Chair vine în...

Evenimente IntroExpoziția Vitra Prouvé Roadshow la București

Expoziția Vitra Prouvé Roadshow la București

Prouvé este un exemplu excelent al ingeniozității tehnologice ce a marcat mai ales perioada de după al doilea război mondial. În cadrul Romanian Design Week 2023 Intro alături de partenerii locali ...

Ghid de amenajareCum să-ți alegi materialul de tapițerie pentru mobilier

Cum să-ți alegi materialul de tapițerie pentru mobilier

Una dintre cele mai mari provocări atunci când ne pregătim să cumpărăm mobilier tapițat este să știm cum alegem materialul. Este o discuție pe care o avem des cu clienții noștri.

TendințeTop 10 produse vândute în 2022

Top 10 produse vândute în 2022

Am realizat pentru voi un top al celor mai vândute produse ale anului 2022.

INTROducingBoomerang sau spiritul idealului modernist de confort

Boomerang sau spiritul idealului modernist de confort

Fotoliul Boomerang este un obiect reprezentativ pentru stilul designerilor Hvidt & Mølgaard. Alura sa elegantă dar lejeră este subliniată de finisajele impecabile și materialele de cea mai bu...

Write some content about what they says about your store.
Write some content about what they says about your store.
Write some content about what they says about your store.