s
Blog
Intro afternoon talks @RDW

Suntem super-entuziasmați de ediția Romanian Design Week de anul acesta, fără dubiu cea mai ambițioasă și intensă de până acum. Continuăm tradiția și ne înscriem pe harta evenimentelor colaterale cu două conferințe despre design din perspective de marketing și educație, pe 23-24 mai, fiecare de la ora 15.00, la Hanul Gabroveni, care găzduiește expoziția centrală. Participarea la oricare dintre cele două conferințe este gratuită, pe baza unei invitații pe care o puteți solicita accesând linkurile de mai jos. Locurile sunt limitate, hurry up, vă așteptăm cu drag! 

 

Creează dintr-o perspectivă de marketing 

Thomas Edison sau Steve Jobs sunt recunoscuți drept niște inovatori, dar dincolo de această fațadă se ascund niște genii de marketing. Un concept revoluționar sau o idee originală nu captează interesul publicului larg dacă nu sunt susținute de o nevoie autentică a consumatorului și o poveste seducătoare.

 Mihai Gurei, Managing Director la Intro, surprinde succint în prezentarea sa câteva tendințe în marketingul contemporan, menite să conecteze cu ușurință obiectul de design cu potențialul client. Focusul pe consumator și nevoile sale au reprezintat cheia succesului pentru companii vizionare precum Apple, Nest, Tesla sau Warby Parker. Brandul personal a fost esențial în construirea carierei designerilor celebri, de la deschizătorul de drumuri Philippe Starck până la Marcel Wanders, Karim Rashid sau personalități discrete precum Konstantin Grcic, Ronan și Erwan Bouroullec. Metodele de promovare prin social media devin instrumente esențiale și la îndemâna oricărui tânăr designer. Canalele de distribuție a produsului de design s-au diversificat și ele, de la platforme de intermediere a vânzărilor de tip “dropshipping”, până la modele de e-commerce accesibile ca preț.

Prezentarea va fi urmată de o discuție liberă alături de designeri și antreprenori ce și-au încercat deja forțele cu provocările unor piețe internaționale.

Eventbrite - Intro afternoon talks. Creează dintr-o perspectivă de marketing.

 

Educația în design: cum se aliniază școala românească la tendințele europene?

Pe coridoarele celor mai prestigioase școli de arte și design din Europa, studenții se înhamă cu ceva mai mult decât un orar și un dram de talent. Modelul educațional care le îndrumă vocația se bazează pe câteva elemente cheie: curiozitate, flexibilitate, disciplină și o gândire cât mai outside the box. Participarea studenților la cele mai relevante târguri și expoziții de design, precum Salonul de Mobilă de la Milano, și conectarea la fenomenul industriei la nivel internațional e o practică comună. Portofoliile produse de aceste școli se ridică la cele mai exigente standarde profesionale, iar diplomele absolvenților sunt argumente substanțiale pentru angajarea în cele mai importante studiouri și companii de profil din lume.

Unde se poziționează următoarea generație de creativi din România față de exemplul lor și în ce măsură se pot inspira instituțiile autohtone din succesul acestora, cu resursele pe care le au la dispoziție? Primim răspunsuri în cadrul unui dialog deschis de la reprezentanți ai facultăților de profil, precum și ai industriei creative locale.

Eventbrite - Intro afternoon talks. Educația în design: cum se aliniază școala românească la tendințele europene?

 

 

  • Elena Stefan
  • Romanian Design Week

Comentarii la acest articol ( 0 )

Lasă un comentariu

mobile