Povestea MALIN + GOETZ are câteva dintre ingredientele specifice unui demers anteprenorial de succes: se întâmplă în urmă cu aproape cincisprezece ani, când Matthew Malin, un veteran al industriei cosmeticelor, și Andrew Goetz, cândva Marketing Director la prestigioasa companie de mobilier Vitra, își alătură forțele. Malin – specialist în cosmetice de nișă, și în același timp, afectat de propriile afecțiuni ale pielii, decide să conceapă singur formule de îngrijire care să i se potrivească. Goetz știa exact cum ar trebui să arate brandul lor. Așa a luat naștere MALIN + GOETZ: un brand de beauty și îngrijire indie, al cărui principiu de bază este reducerea la esență.
Filosofia minimalistă se regăsește în toate aspectele brandului newyorkez MALIN + GOETZ: de la formulele simple, ce au la bază ingrediente naturale, și până la packagingul stil laborator, ușor recognoscibil. Produsele lor se bazează pe o formulă patentată ce înlocuiește săpunul dur cu aminoacizi și glicerină, conțin extracte hidratante din plante, nu conțin parabeni și sunt cruelty free, adică nu testează pe animale. Efortul constant din spatele produselor este de a obține formule delicate și eficiente în același timp, de a găsi echilibrul ideal dintre ingrediente naturale și chimice, iar lupta personală a lui Malin cu problemele de sensibilitate a pielii e o garanție a interesului real de a obține produse de cea mai bună calitate.
Toată gama MALIN+GOETZ este unisex, pentru că, așa cum spune Goetz , ”cea mai mare provocare este percepția oamenilor – pielea bărbaților e puțin mai groasă, dar ADN-ul bărbaților și al femeilor este extrem de similar, iar produsele de calitate vor fi la fel de eficiente în ambele situații”.
Laboratorul MALIN + GOETZ este situat în cartierul Chelsea, din New York, iar rețeaua lor de distribuție internațională cuprinde diverse venue-uri: de la magazine de lux și concept store-uri, la saloane de lux, spauri, săli de sport și hoteluri din toată lumea.
La Intro, MALIN + GOETZ e prima categorie de produse din zona cosmeticelor de lux – ce a început ca un experiment, în urmă cu doi ani, a devenit, între timp, o prezență constantă pe rafturile noastre, confirmată de entuziasmul celor care au revenit să ceară produsele.